top of page

Lennon John x 周啟生:假冒飛天爺爺|挑機留言梁思浩

多得網友通知,有人假冒本人「飛天爺爺」,到梁思浩 YouTube Channel 留言挑機,及後陸續收到其他人私訊,提供更多資料包括某名人電郵以助查證。本篇網誌用作資料整理、紀錄及跟進事件之用。(資料來自我本人「飛天爺爺」Facebook)



2024 - 08 - 27

根據警察叔叔提示,我再正式發文澄清:此賬號並非本人「飛天爺爺」,關於 Spencer Leung Sze Ho 梁思浩 Youtube 頻道上之留言,亦與本人無關。

本人初步了解已取得賬號部分資料。


2024 - 08 - 28

我係一個無耐性嘅人,YouTube做嘢慢過警方,咁用我自己方法喇。


原名「Lennon John」呢個用戶,響 2023 年因我首次提及「周啟生」節目而嬲爆我。由於「Lennon John」留嘅係長文,加上佢 YouTube AC 五條「周啟生」短片相當有睇頭,所以我印象深刻。


我承諾日後會以擠牙膏形式,向大家披露更多真相。


2024 - 08 - 30

到底冒充飛天爺爺去留言鬧爆梁思浩嘅 Lennon John 係咩人?今集又有新發現!


Lennon John 嘅 YouTube AC 五條極珍貴周啟生短片中,其中一條 6 年前街邊彈琴神級之作,竟然響拍攝後 3 年後出現響周啟生本人 YouTube AC 入面!


咩人可以貼身揸機跟拍?粉絲?超級粉絲?不解の謎!


*今集隱藏彩蛋,搵唔到下集話你知!


2024 - 08 - 31

我唔係《開心速遞》劇組,所以無得放假,「Lennon John」處境劇仍在開拍中,今日故事嚟到 jam with my friends⋯⋯下集應該係第一季大結局,但保證有第二季。


2024 - 09 - 02

暫時最後一個 Lennon John X 周啟生 嘅 post,多謝網友提供疑似 Lennon John 電郵地址,經某啲功能網站搜尋,意外地搜到意想不到嘅答案。


至於答案,交俾大家,我好亂呀。


2024 - 09 - 25(跟進事件)

發現假冒賬號已改成「Superman」,之前冒認「飛天爺爺」之名去梁思浩 YouTube 挑機留言仲響度。


大頭相都換咗⋯⋯咪住!又係熟口熟面嘅?之前有個用同一張大頭相嘅賬號,嚟我 YouTube 留言搞事俾我 Block 咗,張相咁啱得咁橋又響周啟生 Fanpage 出現⋯⋯「Superman」又會用返同一張相咁神奇嘅?


*分享多少少,YouTube 好聰明,節目簡介入面嘅用戶連結,你點改都好,佢係會自動更新指返去同一個賬號。


**唔知件事完咗未,再有進一步消息,我一定公告天下。



Comentários


Os comentários foram desativados.
bottom of page